Home » Programma 2018 » Workshops 2018 » Sytske Spoelstra – De kritische klant

De kritische klant

Door GZ-psycholoog Sytske Spoelstra

Het is geen nieuws. Mensen worden mondiger, hebben minder geduld en stellen hogere eisen. Hoe houdt u als ondernemer, als hovenier, rekening met de kritische klant? Klachten komen tegenwoordig via meerdere kanalen binnen, bijvoorbeeld mondeling, via WhatsApp en per e-mail. Zat u eerder nog met een tevreden klant aan tafel, opeens treft u een kritisch schrijven aan in uw inbox. Hoe reageert u hierop? Kritiek doet iets met ons.
We zijn alti jd uit op een positieve verbinding met anderen en houden niet van negativiteit.

Ook al bent u altijd uit op een goede klantrelatie, u blijft een mens. De ene klacht is de andere niet, soms raakt het u meer dan u dacht. Vervelende ervaringen blijven u achtervolgen. Had dit niet anders gekund? 

‘Kritiek doet iets met ons. Hoe houdt u rekening met de kritische klant?’

De workshop ‘Omgaan met de kritische klant’ kijkt hoe u goed kunt reageren op klant en klacht. Onder leiding van GZ psycholoog Sytske Spoelstra worden ervaringen in de workshopgroep gedeeld en krijgt u tips & tricks hoe u het beste de kritische klant kunt benaderen. Met een concreet en praktisch toepasbaar stappenplan helpt Sytske om van de kritische klant een tevreden klant te maken.

Jij komt toch ook?