Hier worden de workshops omschreven welke in het middag gedeelte gevolgd kunnen worden.

Klanten zijn net ménsen!

Succesvolle organisaties zijn goed in het helpen van hun klanten. Alleen op die manier maak je van klanten relaties en van relaties ambassadeurs. In een humorvolle presentatie die voor een breed publiek geschikt is, neemt Jos Burgers u mee naar waar het allemaal om draait: klanten behandelen als mensen. Lees verder >>>

De kritische klant

Het is geen nieuws. Mensen worden mondiger, hebben minder geduld en stellen hogere eisen. Hoe houdt u als ondernemer, als hovenier, rekening met de kritische klant? Klachten komen tegenwoordig via meerdere kanalen binnen, bijvoorbeeld mondeling, via WhatsApp en per e-mail. Zat u eerder nog met een tevreden klant aan tafel, opeens treft u een kritisch schrijven aan in uw inbox. Hoe reageert u hierop? Lees verder >>>

Jij komt toch ook?

Meer winst voor hoveniers 

Meer winst voor hoveniers

Heb je een lekkere omzet gedraaid vorig jaar? Gefeliciteerd! Maar hoe zit het met de winst? Tijdens deze workshop worden drie tips behandeld voor het behalen van meer winst voor hoveniers.  Lees verder >>>