Home » Programma 2018 » Workshops 2018

Hier worden de workshops omschreven welke in het middag gedeelte gevolgd kunnen worden.

Over ondernemen

Tom Coronel is een rasondernemer en een succesvolle professionele duizendpoot. Hoe communiceert Tom Coronel en hoe laat hij zijn klanten voor zich werken? 
Lees verder >>>

De valkuilen van het aannemen van werk

De communicatie met de klant escaleert, hoe ga jij hier mee om? Jurist Tim van Santen en Lieuwe Westra nemen je mee in de wereld van de rechtsgang aan de hand van verschillende praktijkcasussen.

Lees verder >>>

Jij komt toch ook?

 

Hoe word je een inspirerende werkgever in een krappe arbeidsmarkt

Doordat het economisch goed gaat is talent aan zet, zij hebben veelal de werkgevers voor het uitkiezen en dit vraagt wat van ondernemingen. Het gevolg is namelijk dat je naast de focus op hoe je klantgericht bent en een goede omzet draait ook moet gaan nadenken over hoe je een aantrekkelijke werkgever wordt. Lees verder >>>

De kritische klant

Het is geen nieuws. Mensen worden mondiger, hebben minder geduld en stellen hogere eisen. Hoe houdt u als ondernemer, als hovenier, rekening met de kritische klant? Klachten komen tegenwoordig via meerdere kanalen binnen, bijvoorbeeld mondeling, via WhatsApp en per e-mail. Zat u eerder nog met een tevreden klant aan tafel, opeens treft u een kritisch schrijven aan in uw inbox. Hoe reageert u hierop? Lees verder >>>

HOOFDSPONSOR

Sponsoren GardenExperience 2018

ORGANISATOR