• Missie

    Geen beurs maar een ‘leer en doe’ evenement voor de hoveniersbranche organiseren

  • Visie

    Door middel van informatieverstrekking, discussie en debat de ondernemer aan te zetten tot nadenken over zijn bedrijf in een veranderend toekomstperspectief.

  • Doelstelling

    Het grootste platform binnen de hoveniersbranche creëren, waar ondernemende ondernemers uit de hoveniersbranche elkaar treffen, met als uitgangspunt met elkaar en van elkaar leren.

  • Betekenis van het logo

    De vlinder is het symbool voor verandering in het hogere. Hij leert ons hoe we ons leven bewust kunnen veranderen, nieuwe voorwaarden kunnen creëren en wensen kunnen verwezenlijken. Elk nieuw idee en elke stap tot zelfontplooiing spiegelt zich in de ontwikkelingsgang van de vlinder. Zijn eifase staat voor de geboorte van een idee. In het larvenstadium is het aan de tijd om te bepalen of dit idee zal worden omgezet in een daad. In de cocon moet men bij zichzelf naar binnen gaan om het idee met de eigen persoon te verbinden. Het tevoorschijn komen van de vlinder is de geboorte van een nieuwe werkelijkheid. Kortom de vlinder helpt het denken te ordenen en de volgende stap bewust te zetten.

    De gele strepen zijn een beetje ongrijpbaar en symboliseren de experience (beleving).